Totaal aantal pageviews

zaterdag 23 september 2017

Whales and a scary night

Dinsdagavond tijdens de one ocean van 5 uur zat ik met de WHales uit Engeland en zij gingen vrijdag de Howl-o-scream doen in Busch met Chris. Als ik een platinum jaarpas had dan kon ik vrijdag en zaterdag avond gratis naar binnen. Nou die heb ik en ben Nederlander dus ja dat ga ik doen.. enne mag ik dan met jullie mee.. Tuurlijk mocht dat en heb zelfs aangeboden te rijden zodat zij konden drinken. Moest wel netjes rijden van Jackee anders ging ze zelf wel rijden.. Heb gezworen dat ik dat idd zou doen. kom ik later op terug Vanochtend was de afspraak om eerst de one ocean te kijken van kwart over twaalf en dan even bij de diertjes te kijken en dan onderweg naar Busch te gaan. Dus dat hebben we gedaan. De piot whales werden eerst voorgesteld. De 4 whales waren zo'n 6 jaar geleden gered tijdens een massastranding en helaas wees geworden ze zijn door Seaworld weer helemaal groot en goed hersteld. De overiheid heeft besloten dat omdat ze zo jong waren en geen ouders meer hebben ze niet meer naar het wild konden en of ze bij Seaworld mochten blijven.
We hebben nogwat gedronken en gekletst en zijn toen onderweg gegaan naar Busch. We reden net weg van de parkeerplaats of Jackee riep al slow down lol...Maar Heb me netjes gehouden aan alles. Al kreeg ik af en toe .. Your too close.. en dan was ik nog redelijk ver weg.. Dus heel erg opgelet en merendeel op de rechterbaan doorgebracht We zijn netjes zonder kleerscheuren aangekomen in Busch en onderweg honderduit gekletst dus was gezellie. Eenmaal daar de 10 dollar Busch bucks geregeld en we konden naar binnen. We zijn eerste richting pantopia gelopen om de bucks in te wisselen voor eten. Dat werd een pretzelvoor Chris en mij en eten van de Dragon Fire voor de Whales. We zijn nog even rond wezen lopen bij de diertjes. Om half 8 zouden de huizen open gaan dus dan kunnen we griezelen
Samen met Chris in the Falcon's fury gegaan. eh ok lol. Even gewacht en toen mochten we het eerste huis in.. Scary maar heb onwijs moeten lachen om Jackee... die gilde lekker alle bij elkaar . heerlijk De huizen die we er waren en natuurlijk allemaal hebben gedaan - Unearthed - Motel Hell - Undead Arena Live - The Black Spot - Demented Dimensions - Death Water Bayou Op weg naar de huizen kwmen we noglangs scare zones sommige waren idd pretty scary We hebben ook 2 shows gezien. de eerste was van Joshua Seth "inside your mind" soort goochel mind trick show. Echt gaaf De tweede was Fiends met Dr. Freakenstein, naughty nurses en wat lekker mannen lol De wachttijd voor de huizen was 5 tot 15 minuten dus helemaal goed te doen. We hebben echt onwijs veel lol gehad en ergens rond 2 uur reden we weer terug naar het hotel van de Whales..Kreeg compimenten over mijn rijden lol.. Heb echt aan Jackee gedacht en ze viel zelfs in slaap lol.. Uiteindelijkging bij mij het licht uit om kwart voor 4 en om kwart voor 7 weer wakker.. Maar geloof dat het weer wat minder wordt maar zal genoeg drinken en eten en vanaaf haal ik de slaaptijd wel weer in... slapen doe ik verder thuis wel.. Nu Genieten

11 opmerkingen:

  1. Gave dag Kim. Ben toch benieuwd waar de sloth nou zit ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mila zit in seaworld ... waar ze nu de ride maken seagarden daar kwam ze vaan ergens rond middag uur. Verzorgers staan nu in de buurt van het nautilus theater met allerlei dieren en geven dan allerlei info.. ze hebben ook een bald eagle enzo

      Verwijderen
  2. Geweldig, lekker ontspannen en griezelen op 1 dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker dagje Kim en idd slapen kan als je thuis bent. Hier moet je fun hebben en zo te lezen zit dat helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super genot zo te lezen. Mooi man. Oooh je kan dus wel netjes rijden....lol

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even helemaal bijgelezen ...was even schrikken, maar ben blij dat het weer helemaal goed met je gaat !
    Wat heb je het toch altijd lekker hè ....je bent echt helemaal thuis 😀
    Brrrrr stoer die griezelavond/nacht hahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben al moe van het lezen, maar dit is een echte Kimmie vakantiedag. Maar je hebt er wel weer een topdag van gemaakt.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er weer een leuke dag opzitten..een hele lange maar wel gaaf en scary haha.. maar die leuke mannen is toch wel een leuk extraatje hihi

    BeantwoordenVerwijderen