Totaal aantal pageviews

donderdag 28 september 2017

enjoy your day at SEAWORLD

Vanochtend niet al te laat,, ff aankleden ontbijtje en dan op naar Seaworld.. Had wederom een Killer Whale upclose tour dus op tijd daar want om 10 uur begint het. Was natuurlijk weer niet alleen met zon 16 man gingen we richting Shamu Stadium.. nieuwe mensen die voor de eerste keer daar waren maar ook wat oudere en gelijk een dame uit Ohio waar ik lekker mee heb lopen kleppen over van alles en nog wat. Eenmaal in het stadium werden er eerst foto's gemaakt zodat men wist wie waar hoorde en welke foto's van hun waren. Vandaag mochten we gaan genieten van Kayla. Alle 6 waren ze er. Trua werd gemeten en Malia was bij onze buren en Katina, Nalani en Makaio even verderop.
Na nog vragen enz stonden we niet veel later buiten en heb ik even wat drinken gehaald en daar was Carol dus gezellig lopen kletsen wederom en niet veel later mochten we naar binnen voor de 1215 show. Eerst mochten de pilotwhales komen
Freddy, Ava, Piper en Ace de enigst 4 overlevenden van 2 massastrandingen van pilot whales
ondertussen had ik ook al een text van Ton Teleman gehad dus na de show even gedag/kennis gemaakt hebben we elkaar een keer in het echt gezien ipv alleen facebook/blog. Na de show nog even verder gepraat met de dame uit Ohio tot we eruit geschopt werden.. lol Carol en ik zijn richting Spicemill gelopen en daar lekker gegeten... Nog steeds gratis van de one meal a day deal. helemaal top. What to do next.. Even mijn foto's bekijken en obderweg daar naar toe kwamen we Ashley tegen dus die was gezellig meegelopen en aangezein we eigenlijk de enigste daar waren en we lekker stonden te kletsen onder het kijken van de foto's. Had een add on gekocht van de week en dat betekende dat ik 4 prints kon uitzoeken..En kreeg een bonusprint blijkbaar hadden ze al 1 uitgeprint die ze gaaf vonden en kreeg die erbij. Helemaal happy en weer onderweg even bij de Nursery kijken en spelen met de dolfijntjes. Tjee wat was het weer warm dus iemand zin in een ijsje... ja doe maar. lopen het er wel weer af. en we hadden tijd dus ijsje eten, mensen kijken en kletsen over van alles wat wil een mensen nog meer. Terug gelopen naar het stadion en evn wat water/ijsklontjs mee. lekker afkoelen. Eenmaal binnen was het weer een prima show al was het wel raar dat tijdens de splash ik ineens ijsklontjes voelde...:-P
Na de show zijn we gedrieen naar de uitgang gelopen en ik zie ze zeker van het weekend wel weer. Ik ga onderweg naar het hotel en kleed me even om al dat gezweet pff. Neem de kaas mee en ga naar de overkant van waar ik heb afgesproken met Chris een van de vele amerikaanse vrienden. Even gezellig bijkletsen en lekker eten. Niet al te laat weer richting huis/hotel. Even blog en morgen een dag gezellig met Gerrie en Ruwin die inmiddels vandaag zijn aangekomen en wie weet nog meer allemaal. een en al gezelligheid op het menu Bis morgen

5 opmerkingen:

  1. Ziet er super leuk uit zo'n up close tour. Lekker dagje weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker dagje Seaworld met allerlei mensen en vrienden.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke Kim dag in je geliefde omgeving met je vrienden en je lievelingsdieren, prachtige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n tour Kim, denk dat jij inmiddels alles weet over de mooie orca's. Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan je niet gewoon een kamer ergens in Sea World boeken, hoef je niet steeds heen en weer te rijden😂😂 Enjoy.

    BeantwoordenVerwijderen