Totaal aantal pageviews

dinsdag 19 september 2017

Here we go

Vandaag was het dan eindelijk zover en was het weer vroeg op om naar Orlando te reizen.. katten eten, laatste spullen in de tas, wassen aankleden, katten knuffelen en in de auto. Paps was weer zo lief om me te brengen. Even over 5 kwamen we aan op schiphol en ik in de rij om mijn koffer weg te doen.. zegt die mevrouw u bent silver toch dan mag u ook naar de sky priority .. nou das handig en weet ik voor de volgende keer... mag alleen als ik alleen reis dus.. Koffer weg en netjes op gewicht 22 kilo. Met kaas en cookies en candt erin .. ik vind hem mooi. Door de security en dat was ook zo gepiept. Nog even wat internet bekijken en dan door de Delta check op E1. Gate was E8 dus ff relaxen en dan straks aan boord. Voor volle bak dus lekker achter met 2 stoelen. Ik vind het prima. Blijkbaar zaten er achter me ook wat nederlanders die door gingen naar Orlando dus hier en daar ff geklept en lekker film gekeken. Pirates/dead man tell no tales en Guardian of the galaxy deel 2. Erg leuke films. Ook nog wat gegeten.. pancakes of eggs, doe maar pancakes
Eenmaal aangekomen in DTW op naar het welbekende plaatje en praatje. Had voedsel mee dus een vraag wat ik mee had.. kaas, cookies en candy.. Zegt i maar dat hebben wij toch ook.. ja maar niet de originele nederandse.. kon i wel om lachen en ik mocht door. Mijn koffer duurde gelukkig niet lang dus zo weer doorgelopen naar de bagage drop en weer door security.. Ook daar zonder kleerscheuren doorheen. Volgende gate was redelijk dichtbij en eigenlijk binnen no time mochten we weer boarden. Zat naast 2 Orlando dames die net uit Thailand en Noord Korea geloof ik kwamen voor werk dus die hadden al een hele lange dag achter de rug. Iederen aan boord brug eraf en nog geen 5 meter zijn we weg geduwd of de towbar breekt. Gelijk iedereen erop af en blijkbaar had het ook wt beschadigd aan het neuswiel dat moet eerst vervangen worden. Gelukkig duurde dat niet zo heel lang en met een half uur vertraging lande we op Orlando. Inmiddels maar de amerikaanse vrienden een bericht gestuurd dat ik waarschijnlijk de 5 uur one ocean niet ga halen en of ze willen afspreken om wat te eten. Ben afhankelijk van wifi en moest toch nog wat ophalen in de Florida Mall dus die kant op gereden en via de wifi van starbucks gecommuniceerd. Ze bleken ook al onderweg naar de Mall ..haha. Dus op naar Hot topic en torrid en toen ik bij Torrid aan het passen was kwamen ze daar aan. Dus grote knuffel en bij gekletst. Erica wilde ook wel mee eten dus uiteindelijk zo'n 100 meter van mijn hotel vandaan in Lake Buena Vista. FF lekker ribs gekluifd en een megatoetje gedeeld met allen. Daarna wat spullen meegenomen die ik bij Cathy had laten liggen en op had gestuurd. En inchecken in het hotel. Mooie kamer
Even wat spullen opruimen en deze keer vielen de oogjes redelijk dicht... nu wel weerom kwart voor drie op maar ja dan maken we het blog en misschien kan ik er nog een uurtje uitpersen..

10 opmerkingen:

  1. De eerste klap is weer een daalder waard.....gelijk lekker in het programma met als absoluut hoogtepunt.......Kluiven bij Millers Alehouse op maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede reisdag Kim en fijn om er weer te zijn! Lekker met je vriendinnen gelijk wat eten, heerlijk toch! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie reisdag en dan gelijk hop de Florida Mall
    Lekker kluiven top

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, je bent weer lekker op plaats van bestemming. Geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij maakt er altijd een flinke eerste dag van ;)
    Geniet er maar flink van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reis zit erop. En dat vind ik altijd zo knap bij jou, gelijk aan de wandel. Veel plezier en nogmaals gefeliciteerd.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prima reis en meteen naar de Mall en met de meiden eten. Je bent er vroeg bij, heb je een lekker lange dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om weer daar te zijn.. Weer lekker genieten daar! Enne Happy Birthday, hoe lekker is dat om het daar te vieren! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat was een fijne heenreis, en gelijk in actie bij aankomst. Geniet vandaag van je verjaardag daar! En nogmaals gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen