Totaal aantal pageviews

maandag 25 september 2017

Relaxed en vriendjes

Vanacht niet heel goed geslapen, geen idee of het aan mijn schoenen lag maar 1 hiel deed onwijs veel zeer. Zelf zoveel dat ik niet lekker heb kunnen slapen en dus heb ik later toen het wat minder was maar wat langer en later doorgeslapen. Zou er toch een relaxte dag van maken. Ontbijtje thuis en aangekleed en onderweg naar een mall.. Nu ook weer de sleutel die niet wil werken. Hmm dan gaan we deze ook maar omruilen. Ook de radio en klok willen nog steeds niet meerwerken dus.. so be it Eenmaal bij de rental car return gezegd dat ik hem om wilde ruilen vanwege de sleutel.. Vond die gast maar raar en toen ik zei dat k elke keer de radio en klok opnieuw moest instellen vond i helemaal raar want de radio deed het gewoon.. Ja duh zei ook niet dat i het niet deed maar dat ik elke keer opnieuw moest regelen. Nou dan moest ik maar de manager vragen.. wat een eikel maar gelukkig was de manager wat aardiger en die vond het niet meer dan normaal en kon hem gewoon omruolen. Toen ik zei dat die andere gast me waarschijnlijk niet zo aardig vond zou hij wel even met hem praten.. Nou hoeft dat van mij ook weer niet maar ok. Mocht naar de alamo kiosk en daar werd ik na uitleg weer doorgestuurd naar de natonional en deze keer wat leukere auto's. Deze keer is het een Chevt Equinox 2018 geworden met 639 miles erop. Alles erop en eraan en zelfs mijn stoel gaat bewegen als ik te snel en te dicht op iemand rij..lol en ook een rood lichtje flikkert op het vooruit. Foto's volgen Even door naar de Florida Mall en daar wat gestruind en gekocht. Op naar Seaworld daar waren de Opdammetjes en een one Ocean laat ik niet voorbij gaan.
Na de show zijn we richting uitgang gelopen en zijn we naar Bahama Breeze Lake Buena Vista gereden en hebben daar heerlijk gegeten. Nu ff drie blogs bijwerken en ondertussen staat de tv aan nu met de premiere van Scorpion. Bis morgen

5 opmerkingen:

  1. Wow wat een gave auto heb je nu mee gekregen. En gezellig met Pieter en Petra de middag doorbrengen. Prima dagje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kim, een rustig dagje is helemaal niets doen, je bent weer heel de dag op pad geweest. Mooie auto heb je gescoord. Soms heb je medewerkers die op hun strepen gaan staan, so be it.

    Een leuke ontmoeting met de opdammmetjes in Seaworld en daarna eten bij Bahama Breeze, lekker hoor.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gedoe met die auto’s, ik lees dat toch regelmatig. Wij hebben het gelukkig nog nooit gehad. Gezellig met Pieter en Petra de dag verder doorgebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van je hak hoop dat het opknapt. Verder een heel gezellig dagje. Mooie foto's. Doe rustig aan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Kim, het was weer ouderwetsch gezellig gisteren en wat hebben we heerlijk gegeten @ Bahama Breeze.

    Mooie Equinox overigens, maar of ik hem wil ruilen tegen 'mijn' Expedition.....

    BeantwoordenVerwijderen