Totaal aantal pageviews

dinsdag 4 april 2017

Reisdag …..

Vanochtend was het weer een vroege om ergens 4 uur ging de wekker maar de katjes hadden me al wakker gemaakt. Dus die eten en daarna ready voor de reis.. Rond 5 uur heeft mijn lieve vader me een lift gegeven naar Schiphol en kon ik zonder morren mijn koffer inchecken. Daarna kwam ik nog wat lieve collega’s tegen en ben ik nog even langs werk gelopen. Daar zaten de harde werkers van de nachtdienst. Even kijken hoe de vlucht ervoor staat en dan maar richting security en dan de gate. Niet veel later had ik alle vragen beantwoord en zat ik bij E2 te wachten. Nog met een Gate agent contact en die kwam ff gedag zeggen en ff gekletst en niet veel later kreeg ik een ander instap kaartje. 1tje voorin wat een toppers zijn de collega’s toch .. eeuwig dankbaar.

bc

Heerlijk op 2a dus raam kantje en lekker zitten/liggen en slapen wat wil een mens nog meer. We hebben wel wat bumps gehad en helaas hadden we dus geen anti turbolentie vliegtuig..

Maar alles is verder prima gegaan

collage

Geweldig genoten

Eenmaal op amerikaanse bodem op naar de welbekende scan en vragen. Kaas mee dus natuurlijk de vraag wat hebbie mee dan. Maar geen extra scan en mocht van die meneer doorlopen en de koffer ophalen. Die duurde even en aangezien er nog veel mensen stonden te wachten voor ze door mochten liep de band aarig vol waardoor koffers bijna platgedrukt werden. Die van mij eindelijk kunnen redden en door naar de volgende afgifte en dan weer door de controle.. pff maar ja daar ook alles weer ok. Dan naar de gate zoeken en onderweg.. Ben ik er eindelijk heeft i vertraging van dik een uur.. nieuw crew ofzo. Nou ja dan maar facebook en mensen kijken Daar ging de tijd wel snel mee en met een sky priority mocht ik zo aan boord en prima plekje economy comfort. 2 uur en 21 minuten verder en ben eindelijk thuis dan de people mover in, koffer ophalen en door naar de garage waar ook meer anders stond dan alleen jeeps . Uiteindelijk is het een GMC terrain geworden met 1751 miles op de teller. Eerst langs de Florida Mall om bestelling op te halen en dan door naar het hotel. ach ziet er prima uit ff wennen maar komt wel goed en merendeel zal ik toch onderweg zijn. Morgen lemurs en natuur en gezelligheid met vrienden.

17 opmerkingen:

  1. Welcome home! Een lange maar heerlijke reisdag achter de rug. Lekker hoor om zo verwend te worden door je lieve collega's :-) Na een nachtje slapen heerlijk genieten! Have lots of fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reizen heeft ook zijn prettige kant, zeker voorin. Je bent er weer, veel plezier en we gaan weer meelezen.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n lange reisdag en toch een verslag! Heel veel plezier en geniet van al het leuks van Orlando 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lekker om zo te mogen reizen ...bofkont 😀
    En nu alleen nog maar genieten Kim ...benieuwd naar al je verhalen en foto's 😊
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat je er bent. En wat top toch dat je collega's van die mooie plekken voor je kunnen regelen. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De reis zit erop, gelukkig was het een prima reis. Nu eerst lekker slapen en dan morgen gelijk op pad!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het heeft zo z'n voordelen he werken in de reisbranche, lekker hoor! Nu genieten Kim, lekker om er weer te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het kan beginnen. Veel plezier vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom thuis dan maar!! Lekker comfortabel, mooie auto en de pret kan beginnen. Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welkom thuis!! Het genieten gaat nu echt beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Comfortabele reis en een mooie bolide, Kim geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En weer terug in het mooie Florida. Soepele reis en nu lekker genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve collega's heb je toch! Nu lekker gaan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een upgrade is toch altijd weer lekker en ook nog een GMC Terrain gescoord, dat is een 'nice ride' ;-)

    Nu lekker genieten van al het moois in The Sunshine State en ik geniet dagelijks op een afstandje ( 7800 Km ) met je mee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En dan ben je er gewoon, wat heb je toch een mazzel met je collega's, en wat een klein autootje dit keer...Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Soepel voorin vliegen, lekker Kim.
    Prachtige nieuwe auto en al de Florida Mall aangedaan Bikkel!!
    Heel veel plezier morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen