Totaal aantal pageviews

maandag 17 april 2017

o ja wederom Seaworld

Vanochtend eerst maar eens de wekker zetten en kijken of ik nou eindelijk kan wassen.. Leuk dat het gratis is maar als je twee machines heb staan waarvan er 1 kapot is.... Maar eindelijk niemand aan de was dus die van mij erin en ondertussen kon ik mijn blog weer bijwerken. Alles is klaar en natuurlijk ondertussen ook onder de douche geweest en aangekleed. Hup de auto in en onderweg naar Seaworld. Daar aangekomen lekker onder een boompje de auto geparkeerd en ben zo weer binnen. Even wat drinken bij de bakery en een danish erbij als ontbijt. Onderweg dan maar naar dat grote stadium. Daar waren ze nog bezig met Ocean Discovery en Lisa was al binnen en Carol was er ook dus bij haar aangeschoven en ff bijgekletst. Dan is het wachten tot de 12.15 show en onder het kletsen gaat de tijd snel dus dat is geen probleem. Tussen deze en de 330 even pretzel nuggets gegeten en de 6 uur hebben we ook gezien
Na de laatste show zijn we naar buiten gelopen en hebben Lisa en ik nog wat gegeten bij Taco Bell. Carol ging terug naar het hotel en nu in mijn hotel even het blog en vast de koffer .. want morgen is de laatste volle dag alweer :-( Tot morgen

4 opmerkingen: