Totaal aantal pageviews

maandag 24 april 2017

Helaas weer terug naar huis

Vanochtend de laatste dingen in de koffer gedaan en met Cathy onderweg richting Seaworld. Eerst een ontbijtje bij de IHOP en dan de auto van Cathy ophalen die stond nog bij Swirls. Mijn spullen overgeheveld en ineens en toeterende auto.. Erika en Ashley die een ontbijtje hadden gehaald en onderweg gingen naar Gatorland. Ff gekletst en allebei onderweg naar onze bestemming. Cathy en ik waren elaar nog kwijt maar op eengegeven moment hadden we elkaar weer gevonden bij Shamu en onderwijl nog gedag gezegd tegen Brenda een mederwerker van Seaworld en de 12.15 OO gezien. Maar op naar de uitgang en langzaam onderweg naar het vliegveld. Nog even langs de Walmart voor wat laatste dingen en had me al omgekleed in een lange broek. Nog even tanken en de auto afleveren. Dat ging weer prima.. ook al zit i onder de modder en honden haren.. :-) Koffers mee en op naar de balie. Daar in de rij en een man achter me vroeg wat over mijn kofferlabel en we hebben een aardig gesprekje gehad hij werd weer uitgezonden voor twee jaar enz.
Had al een upgrade gekregen naar Delte Comfort voor het stukje naar Detroit en het zou een volle vlucht zijn maar had mijn onzichtbare vrienden ineens naast me
Had ook nog een unicorn Frap bij de Starbucks gehaald maar mwah hoeft niet meer. De reis was prima en na 2 uur nog wat kwamen we in Detroit aan en een kleine tippel naar de 138 en kon al bijna weer boarden. Das fijn. Wederom een volle vlucht maar een prima plekkie en merendeel geslapen. Om ff over 12 kwamen we aan op Schiphol en eerst door de paspoortcontrole.. ging snel en de koffers waren er ook zo. Moeders gebeld en richting de afgesproken plek gelopen. Eenmaal thuis waren de katten weer happy na een hele lange knuffel de spullen voor mijn ouders, zus en kids opgezocht. Zus kwam vrijdag en ben toch nog ff naar bede gegaan. Iets te lang maar heerlijk en alle 4 de harige liefies kwamen bij mij liggen. Zaterdag weer aan het werk gegaan. Nu weer in het gareel en geld verdienen voor de volgende... Bedankt allemaal voor het meelezen en al dan niet reageren... Tot binnenkort

6 opmerkingen:

  1. Zo herkenbaar die laatste dag.op naar de volgende

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekkere laatste dag, toch nog een keer Seaworld en dan hoppa...
    Tot een volgende trip meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog zo lang mogelijk het vakantie gevoel vasthouden op je laatste dag ...dat heb je goed gedaan !
    Wat een heerlijke trip was dit weer Kim.
    Bedankt voor de blog vond het erg leuk om zo een beetje met je mee te reizen 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heerlijk dat je katjes bij je kwamen liggen! Goede terugreis gehad, fijn, die lege plekken naast je. En hoe doe je dat, slapen in vliegtuig??? Haha lukt me echt nooit.
    Nu weer aan het werk voor de volgende. Bedankt weer voor de blog, en tot een volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekkere laatste dag. Bedankt voor je blog, leuk om te lezen. Op naar je volgende vakantie.

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weet een super trip om op terug te kijken. En nu snel centjes verdienen voor de volgende 😀

    BeantwoordenVerwijderen