Totaal aantal pageviews

donderdag 5 oktober 2017

Whales, Cats and Cookie dough

Wederom lekker rustig aan gedaan en de routine in het hotel. Even bij de petsmart aan want ik kreeg een vraag van iemand over een Jackson Galaxy toy maar tot op heden nog niks gevonden. Volgende stop Seaworld. Vandaag veel regen gehad trouwens.. droog overgekomen in het stadium en even met mijn moeder gefacetimed even vragen hoe het allemaal gaat. In het stadium waren ze bezig met een ocean discovery voor een kleine groep en internet was wat beter net voor de tunnel het stadium in dus stond daar ook te kijken. Komt er iemand vragen of ik bij de groep hoorde.. Eh nee maar mocht naar binnen dus thanks thanks thanks.
Wachten op de show die is om 1230 en ondertussen is er weer een bui losgebarsten. Carol en Angela komen zo snel mogelijk maar de regen is erg. Naast me op het bankje nog buiten het stadium kwam ineens een Chinees gezin zitten met een bak eten die ze aan het opsmikkelen waren.. Eh ok . Nou ga wel naar binnen en ging zitten bij reserved seating. Angela en Carol konden dan gewoonbij de handicaped zitten. Na de show zie we elkaar wel.
Eerst de pilotwhales
Na de show zijn we naar de uitgang gegaan daar stond Cathy te wachten en zijn we in mijn auto gestapt, richtin 192. Eerst even wat eten bij Cracker Barrel en daara door naar Clermont naar het Cat Cafe. Inmiddels kennen ze me er bijna lol. Vanochtend hadden ze een mama en 4 kittens binnen gekregen en de kittens waren door het dollen heen. Mama vond het nog maar raar maar we hebben aardig wat gespeelt, geaaid en geknuffeld
Wat een heerlijke katjes.. zou er zo 1 meenemen Na een uur of 2 geloof ik gaan we weer naar de auto richting Celebration, daar zit Wonderland Cookie dough... gedver wat lekker
Kon niet kiezen dus heb samples van drie smaken mee. Blijven tot 5 dagen goed in de koelkast en nog langer in de vriezer. Weer in de auto en Angela eerst afgezet in het hotel en de andere twee dames weer mee. Eerst de auto van Cathy ophalen va de parkeerplaats van Seaworld en dan richting Denny's even wat eten.. niet teveel. Afscheid genomen van de dames die zie ik het weekend wel weer en daarna naar het hotel , blog maken en naar bed. Morgen weer een lange dag

2 opmerkingen:

  1. Kim, is een dagje Seaworld niets voor jou ?

    Gr. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk dag weer met je lievelingsdieren in Seaworld en dan die katjes, wat een schatjes zeg! Jij zou ook zo’n hotel moeten beginnen! Heerlijk gegeten en weer een mooie dag voorbij!

    BeantwoordenVerwijderen